Tämä viikko alkoi ihanasti. Yllättävä yhteys kaukaiseen Australian matkaajaan aloitti päivän parhaalla mahdollisella tavalla. Keskipäivällä ei niin kauhean yllättäviä käänteitä tapahtunut. Alkuillasta hyvä ystävä kertoi menevänsä naimisiin vuodenvaihteen jälkeen ja loppuillasta käänteen tekevä mullistus. Luin sähköpostini. Siellä kerrottiin MINUN, siis minun, Eevan, voittaneen, VOITTANEEN, lipun Lauri Tähkän ja Elonkerjuun Kosketuksessa-keikalle ensi viikolle. Käsittämätöntä! Enhän minä koskaan mitään voita! Ja vielä Lauri Tähkä! Osallistuin samalla nettisivulla myös Popedan ja Tuomari Nurmion keikkalippujen arvontaan ja sitten mä saan lipun LAURI TÄHKÄN keikalle! Mun tuurilla olisin saanut lipun Tuomari Nurmion keikalle (joka muuten peruttiin ja siirrettiin hamaan tulevaisuuteen) mutta nyt tuli siis lippu Laten bändin keikalle. Ja jos ei vielä tullut selväksi, niin VOITIN LIPUN LAURI TÄHKÄN JA ELONKERJUUN KOSKETUKSESSA-KEIKALLE JONNE EI VOI EDES OSTAA LIPPUA!!!

Kyllä ny o lährettävä lottoamaan, herran tähären sentään. Maailma o menny täyrellise sekaasi.

Kateellisille lisätietoa keikoista täältä.

P.S. Serkkulikka pääsi katsomaan suurta suosikkiaan, Pauli Hanhiniemeä, samankaltaiselle Kosketuksessa-keikalle tässä joku vuosi sitten. Kehui sitä silloin kauheasti. Kyllä mua jännittää ku ny si ois mun vuaro, mahtavaa.

tahka_iso.jpg

(Tässä Lauri fillaroi melkein yhtä lujaa kuin mä tänä iltana kaatosateessa ja myrskyssä Tammelaan ja takaisin. Kun kerta päätin, et meen pyörällä, niin eihän sitä voinut sitten päätöstä pyörtää. No vettä se vaan oli ja mä en oo sokerista :))